Intercanvi lingüístic i cultural a través del projecte Parelles lingüístiques, compartim converses. 14a edició.

L’institut promou l’intercanvi lingüístic i cultural a través del projecte parelles lingüístiques. Aquest projecte permet crear espais perquè l’alumnat, mitjançant l’aprenentatge entre iguals, amb parelles heterogènies, acompanyi a alumnes nouvinguts/des o amb dificultats en la llengua, en la comunicació i expressió oral del català.

Les converses neixen a través del joc, del llenguatge artístic, gràcies a la participació de l’actriu Sandra Ballbè, i d’altres situacions d’aprenentatge vinculades amb l’entorn, com les sessions realitzades des de la biblioteca central, en què els participants han d’explicar-se i anar posant paraules als àlbums il·lustrats.

En definitiva, es tracta d’una experiència que permet als seus participants nodrir-se de diferents cultures i gaudir de l’intercanvi lingüístic de forma natural i lúdica.