L’alumna francesa Mélodie Bugeard ens visita 2 setmanes!

Mélodie Bugeard, una alumna de 17 anys que aquesta fent intercanvi des de la Bretanya Francesa, on ella estudia batxillerat en Fougères. Ha estat triada en la seva classe pel millor nivell de castellà, ja que allí és la llengua estrangera que estudien. Té el seu futur molt clar i vol ser cirurgia ortodoncista.

Mélodie aquesta aquí fins el 6 de novembre, s’allotja a la casa de la nostra alumna de 1r de batxillerat Ona Palau. La seva estada aquí està sent agradable i enriquidora. Es troba molt acollida entre els alumnes. Els alumnes del cicle superior de Comerç Internacional han tingut l’oportunitat d’entrevistar-la i saber de primera mà la seva experiència d’intercanvi. No és la primera vegada que visita Espanya en altres ocasions ha estat a Sevilla i Madrid. Ha pogut visitar Terrassa, però encara li queda per veure Barcelona.

No és la primera alumna d’intercanvi que té aquestes bones sensacions i no serà l’última. L’Institut Montserrat Roig promou l’intercanvi d’estudiants ja que és una experiència única, extraordinària i de superació personal. T’apuntes?