COMUNICAT SOBRE ELS FETS DEL 24-05-2024 A L’ENTRADA DE L’INSTITUT MONTSERRAT ROIG A LA TARDA

Des de l’equip directiu de l’Institut Montserrat Roig volem expressar el nostre més ferm compromís amb la coeducació i els valors del feminisme. Volem mostrar el nostre més enèrgic rebuig a qualsevol forma de violència tant física com verbal i a qualsevol forma de coacció… Llegeix més»

Preinscripció i matrícula CICLES FORMATIUS 2024-2025

Alumnat NOU preinscrit per al curs 2024 2025

CF Grau Mitjà

CF Grau Superior

1. Preinscripció CF Grau Mitjà
  2. Calendari i terminis
  3. Oferta inicial de places GM (23/05/2024)
  4. Llista de sol·licituds admeses i excloses provisional.
  5. Barem Provisional
  6. Informe resoltes les reclamacions amb puntuació
  7. Llista ordenada barem… Llegeix més»

Acte de Visionat i lliurament: Premis Vídeos Educació Sexual

Avui, dijous 23 de maig fem l’acte de visionat i lliurament dels vídeos d’educació sexual que l’alumnat d’Integració Social ha realitzat dins dels Reptes del Mòdul MP2.7.
Els vídeos han estat una demanda dels organitzadors del Education sex film festival de Terrassa per l’alumnat de l’ESO… Llegeix més»

Jornades : La Figura de l’Integrador/a Social als Centres educatius

El passat 13 de maig, l’alumnat d’Integració social, dins dels Reptes dels mòdul Mp2 i Mp7 van organitzar la Jornada del perfil professional dels/ de les Integradors/es Socials dins dels centres d’educació formal
La jornada es va distribuir en dues parts:

En la primera, professionals… Llegeix més»

Jornada “Destapa la DUAL”

Descobreix la DUAL: L’Experiència Transformadora que Impulsa el Teu Futur
En el nostre Institut, cada dia és una oportunitat per a la innovació i l’excel·lència educativa. Avui, celebrem el talent i l’enginy del nostre alumnat DUAL en una jornada única i inspiradora.
L’alumnat DUAL ha presentat… Llegeix més»

Preinscripció i matrícula BATXILLERAT 2024-25

1. Preinscripció BATXILLERAT
  2. Calendari i terminis