Acte de Visionat i lliurament: Premis Vídeos Educació Sexual

Avui, dijous 23 de maig fem l’acte de visionat i lliurament dels vídeos d’educació sexual que l’alumnat d’Integració Social ha realitzat dins dels Reptes del Mòdul MP2.7.

Els vídeos han estat una demanda dels organitzadors del Education sex film festival de Terrassa per l’alumnat de l’ESO de tota la ciutat.

És el propi alumnat de l’ESO mitjançant un formulari, expressava diferents dubtes i qüestions sobre temes d’educació sexual, i l’alumnat d’Integració Social era l’encarregat de respondre aquestes qüestions mitjançant petits vídeos.

Ha sigut el propi alumnat de l’ESO qui després de visualitzar els vídeos-resposta, ha votat i ha decidit els premis de les diferents categories i el premi final.

Moltes gràcies a l’alumnat de primer d’ESO i també als nostres alumnes d’Integració!

BONA FEINA