Política de qualitat

L’Institut Montgrí té per objectiu aconseguir l’excel·lència en els resultats educatius a través de la millora contínua dels processos i satisfer les expectatives dels nostres principals grups d’interès:

1. Satisfacció dels agents interns de la comunitat educativa que participen directament en els processos d’ensenyament-aprenentatge:
          • Alumnat.
          • Professorat.
          • Personal PAE, PAS (vetlladora, personal subaltern i d’administració).
          • Les empreses i institucions que col·laboren impartint formació en els centres de treball (Projecte Singular, Formació Dual i FCT).
      2. Satisfacció dels destinataris del procés educatiu:
          • Famílies.
          • Centres educatius que rebran el nostre alumnat.
          • Empreses i institucions que inseriran l’alumnat laboralment.
          • El municipi i l’entorn que inserirà socialment a l’alumnat.
          • Compliment per part del centre de la normativa; lleis, decrets, ordres i instruccions que regulen la funció educativa al nostre país.
      3. A partir de la satisfacció simultània d’aquests tres grups d’interès i dels tres principals objectius del centre educatiu:
          • Millora dels resultats acadèmics.
          • Millora en l’ambient de treball.
          • Evitar l’abandonament prematur de l’alumnat.

El compromís que té l’institut Montgrí amb la qualitat, afecta tota l’organització i totes les persones que constitueixen l’Institut partciparan activament en aquest procés i la direcció en facilitarà els mitjans.