Vaga 16 de novembre

Benvolgudes famílies,

Per aquest dijous 16 de novembre hi ha convocada una vaga general estudiantil en motiu del conflicte a Palestina.

Us tornem a recordar alguns detalls importants al respecte:

1. L’alumnat de 1r i 2n d’ESO no té dret a fer vaga. Per tant, la seva assistència és obligatòria.
  2. L’alumnat a partir de 3r d’ESO pot exercir el seu dret a vaga. En aquest sentit, la decisió d’autoritzar els vostres fills/filles de 3r ESO, 4t ESO, Batxillerat i Cicles Formatius a seguir la vaga, us correspon a vosaltres com a tutors legals. Per això heu signat una autorització que s’ha donat a l’alumnat i que s’ha d’entregar demà a direcció. Si s’ha rebut dita autorització es farà constar a l’aplicatiu tutoria. Si no es presenta la justificació serà considerada una Falta d’assistència NO justificada.
  3. Per tal que un grup s’adhereixi a la vaga, cal que informi a l’Equip Directiu amb més de 48 hores d’antelació. Per aquesta aturada la gran majoria de grups s’han sumat al seu dret d’inassistència col·lectiva.
  4. Encara que un grup/classe hagi decidit sumar-se a la vaga, l’alumne/a individualment pot decidir assistir a l’institut. Us recordem que aquest dia, com qualsevol altre dia de vaga, el centre romandrà obert i tot l’alumnat serà atès.
  5. Si algun alumne/a se suma a la convocatòria ho fa amb totes les conseqüències. No pot venir aquell dia i presentar algun treball, venir a algun examen i després marxar. Per aquest motiu us preguem que només vingueu a recollir els vostres fills/es en cas de visita mèdica, trobar-se malament, etc.

Equip directiu.