Trilíngüe Comerç

Avui l’alumnat de 1r del cicle formatiu d’Activitats Comercials de l’institut Montgrí, ha anat a Ceret a un intercanvi lingüístic organitzat pel cicle formatiu d’Activitats Comercials de l’Institut de Vilafant, l’Institut Lycée Deodat de Seberac de Ceret i l’Institut Montgrí. Aquest és el tercer curs que  l’alumnat i professorat del cicle d’Activitats comercials, participa en aquest projecte, que consisteix en una trobada a Ceret, Organitzada per l’Institut Lycée Deodat de Seberac, una a Figueres, organitzada per l’Institut de Vilafant i la darrera a Torroella de Montgrí, organitzada per l’Institut Montgrí, amb l’objectiu que l’alumnat es relacioni i es familiaritzi amb una segona llengua estrangera, el Francès a més d’aprendre conjuntament el comerç i territori en aquest cas, del Sud de França.  Ha sigut una jornada fantàstica!!