Sortida de l’USEE i l’Aula d’Acollida a la biblioteca i a l’Ajuntament

visita_ins_02El dia 8 de febrer l’alumnat  de l’USEE i de l´Aula d´Acollida vam anar a la biblioteca i a l´Ajuntament. Primer vam anar a biblioteca per saber com  funciona: quin horari té, què hem de fer per tenir el carnet, quants llibres, revistes, CD… es poden treure, el termini per tornar-los. Si agafem un article ens donen una data límit. Si no el tornem hi haurà sancions. La bibliotecària va explicar-ho tot i ens va ensenyar la biblioteca que és molt gran.Després vam anar a l´Ajuntament de Torroella de Montgrí per parlar amb l´alcalde, el senyor Josep Maria Rufí. Ell ja ens esperava, vam entrar i ens va explicar una mica l’edifici mentre pujàvem, la funció de cada un. Ens vam asseure en una taula i vam començar a fer-li preguntes que ja portàvem preparades i ell amablement les va respondre. Tractaven sobre Torroella de Montgrí, l´Estartit, quin problemes tenen i com solucionar-los. Al final de la trobada va aparèixer la regidora Roser Font que també és professora del nostre institut. Ella ens va acompanyar fins a Casa Pastors. Ens va explicar que allà és on hi ha l’àrea de Cultura, Joventut, Festes, Educació i de l’Oficina de Català.

A tots els alumnes la sortida ens va agradar  molt i ens va semblar interessant. Després vam parar a esmorzar als jardins John Lennon i vam tornar a l’institut.

Sofiya Vyklynets i Alex Varga 4tB

Us adjuntem l’enllaç a la pàgina web de l’ajuntament on surt la notícia de la visita: ALUMNES DE L’AULA D’ACOLLIDA I LA USEE DE L’INSTITUT MONTGRÍ VISITEN L’AJUNTAMENT.