Proves Cangur 2023

L’Institut Montgrí va participar el passat dijous 16 de març de 2023 a la 28a prova Cangur de la Societat Catalana de Matemàtiques (SCM) amb la participació d’una seixantena de nois i noies.

Les proves Cangur és una competició preuniversitària de matemàtiques que s’organitza en més de 30 països, amb l’objectiu d’acostar les matemàtiques als més joves i intentar despertar el seu interès a través dels problemes. Les competències que es posen a prova en el Cangur són una combinació entre la lògica i les matemàtiques, no únicament el coneixement de fórmules. En l’edició anterior, a Catalunya, van participar un total de 1038 centres i un total de 105173 alumnes des de 5è de primària fins a 2n de Batxillerat.

Pels volts de Sant Jordi sabrem els resultats i desitgem que siguin molt positius pel nostre alumnat. Felicitats a totes i a tots!