Premis proves Cangur

IMG-20160525-WA0009El dia 25 de maig de 2016, el departament de matemàtiques va fer entrega dels diplomes de participació i dels premis als alumnes que han obtingut la millor classificació de cada nivell en les «Proves Cangur»:

• ESO 1r           ADRIÀ CANYELLES BLANCO
  • ESO 2n           MARÇAL FONT ELIAS
  • ESO 3r            JAUME AMER BOSCH
  • ESO 4t            FATIMA ENNAHACHI KASMI
  • BATX 1r          ADRIÀ RUBERT RENARD
  • BATX 2n         NEUS PAGÈS VILÀ

També van assistir a l’acte els alumnes de 2n que varen participar en la prova de «Problemes a l’Esprint», és una prova que es realitza a través de la xarxa d’internet (en línia) i per grup.

• 2n A Marçal Font, Marc Ros i Billy Moore.
  • 2n B Bernat Santos, Miriam Baso, Souaib El Hassouni, Roger Molinas i Diego Castiñeiras.
  • 2n C Gerard Parals, Berta Vila, Pau Ortega i Eulàlia Saborit
  • I «Fem Mates», amb la participació de: Marçal Font Elias, Marc Ros Quesada, Sheila Jumilla Valverde, Billy Moore. Aquest darrer és un concurs per grup força complicat i difícil.
    A tots ells moltes gràcies per la seva participació i animar-los a continuar participant.