Nova edició del Fòrum Comarcal de Treballs de Recerca de Batxillerat.

L’11è Fòrum de Treballs de Recerca del Baix Empordà ja és una realitat.
El dia 31 de març de 2022, s’ha publicat la web (Sites) on trobareu tota la informació de l’edició del Fòrum d’enguany, així com també la d’edicions anteriors. El municipi que ha acollit aquesta nova edició ha estat Palamós, amb l’Escola Vedruna i l’Institut com a centres amfitrions. Malgrat tot, es tracta d’una segona edició que s’ha acordat realitzar, una vegada més, en format virtual. Volem agrair als referents i tots els centres de la comarca la seva participació i col·laboració. També volem agrair i felicitar, molt especialment, als alumnes que han compartit el seu treball amb tota la comunitat i han fet possible que el fòrum sigui una realitat. Donem les gràcies al Departament d’Educació (Servei Territorial de Girona), per la seva col·laboració, així com també a l’Ajuntament de Palamós, la Universitat de Girona i el Consell Comarcal del Baix Empordà. Desitgem que sigui del vostre interès, també com a eina/recurs per acompanyar i motivar als alumnes a desenvolupar els seus futurs treballs. Esperem que en la propera edició puguem recuperar la presencialitat.