L’alumna de 2n de batxillerat Mar Canal a la final de concurs d’anglès The Fonix.

The_Fonix_2016_A2_POSTER_CATALUNYA_Lucy_1L’alumna Mar Canal i Saguer de 2n de batxillerat A que ha participat en l’edició 2016 del concurs d’anglès interescolar de Catalunya en la seva noveva edició, acabava en el primer lloc a la demarcació de Girona i passava a la gran final que s’ha fet el dia 16 d’abril a Barcelona. Sabrem com li va anar el concurs el proper 13 de maig quan publicaran els resultats del concurs. Li desitgem molta sort. Per si voleu veure més informació d’aquestes proves us adjuntem un enllaça  al pàgina web del The Fonix.