Hem participar a l’olimpíada Geogràfica.

Aquest dimarts dia 8 de març cinc estudiants de segon de batxillerat alumnes de geografia del nostre institut han participat en l’Olimpíada Geogràfica celebrada a la facultat de Geografia i Història de la Universitat de Barcelona. Hi han participat un total de vuitanta alumnes de tretze centres diferents, primerament han contestat 50 preguntes del currículum de l’assignatura i després han participat en els diferents tallers proposats (visita guiada pel Raval, visita a l’estació meteorològica, les noves tecnologies de la informació geogràfica i l’aplicació de les bases de dades geogràfiques en el món actual). Hem gaudit d’un bonic dia a Barcelona, al tren hem aprofitat per repassar, hem viscut l’ambient universitari a la facultat i fet un tastet sobre els estudis geogràfics.