Festa final de curs AMPA 2023

Benvolgudes famílies

S’apropa la festa de final de curs i el AMPA, com cada any, es disposa a organitzar la amb la col·laboració de l’IES Montgrí i el alumnat de 3er d’ESO. Aquet any hem  decidit vendre dos tipus de tiquets; un amb el sopar inclòs, que serà un menú  amanida verda, Fideuà i burifarra amb patates xips per un preu de 8.50 euros per  persona, aigua i vi inclosos; l’altre es només la cadira amb un cost de 2 euros per  persona. El postres serà ofert per l’AMPA. Tanmateix, els alumnes de 3er d’ESO  vendran patates de bossa, gelats i begudes. A mes a mes, a la festa es vendran els  tiquets del sorteig que tindrà lloc aquella mateixa nit a les 22.00, després del  sopar. Qui vulgui participar a la festa tindrà que fer una transferència a l’AMPA  posant en el concepte el nom de la família i el nombre de menús i/o cadires abans de dia 20 de Maig. No s’acceptaran pagaments fora de termini. Cada família  tindrà que portar el seu propi mantell, plats, gots i coberts.