Eleccions al consell escolar 2018.

QUÈ SÓN ELS CONSELLS ESCOLARS ?

El Consell Escolar és l’òrgan de govern més important dels centres educatius i està constituït per representants de tots els sectors implicats en l’institut: professorat, famílies, personal d’administració i serveis, i ajuntament. En el cas del Sector de les famílies, són quatre representants escollits per elecció més un altre que és designat per l’AMPA. El Consell Escolar es reuneix quatre vegades al llarg del curs, per decidir entre d’altres les següents qüestions: determinar la línia pedagògica del Centre i elaborar el Projecte Educatiu, aprovar i supervisar la programació general del centre,  aprovar el Pressupost, elaborar i aprovar el Reglament de Règim Intern, resoldre els conflictes o imposar les sancions en matèria disciplinària dels alumnes.

El procés ja s’ha iniciat, exposant al tauler d’anuncis de l’institut (el dia 5 de novembre de 2018) el cens electoral de tots els sectors implicats: professorat i famílies. Si voleu ser candidats, caldrà, que presentiu les sol.licituds a la secretaria de l’Institut, no més tard del dia 21 de novembre. Les candidatures presentades es publicaran al tauler d’anuncis el dia 23 de novembre de 2018. Si hi hagués menys candidats que llocs a cobrir, tots els pares, mares o tutors legals de l’alumnat serien elegibles. El sorteig públic per tal de designar els membres de la mesa electoral, es farà el dia 9 de novembre a les 13:00 h. al despatx de direcció. Les votacions del sector famílies d’alumnes es realitzaran el dia 28 de novembre de 2018 de les 9h a 17h. Els alumnes ho faran a les hores d’esbarjo (primer ho faran 1r, 2n i 3r d’ESO i durant el segon ho faran 4t, BAT i CFGM). Al tauler d’anuncis de l’institut estarà exposada la convocatòria específica d’aquestes eleccions per tal que fer les consultes que convinguin. Si voleu que compti la vostra opinió, PARTICIPEU !