Dies d’intercanvis d’estudiants. Una gran experiència!

Estem fent els intercanvis amb els centres de Carcassona (França) i Àmfissa (Grècia).

Aquests dies del mes d’abril estem fent els intercanvis amb els centres Saint Louis de Carcassona a la regió d’Occitània (França) i el Gymnasium d’Àmfissa a la regió de Phocis (Grècia). La setmana passada els alumnes del centre de Carcassona varen estar entre nosaltres i ara hi tenim els alumnes d’Àmfissa. En els dos intercanvis estem fent evident entre d’altres un dels punts dels nostres projectes educatius: afavorir l’obertura cultural dels nostres alumnes. A més tots tindran un record per a la vida d’aquestes experiències d’intercanvi. Us adjuntem el moment del comiat amb els alumnes del Lycée Saint Louis.