CONSUM CONSCIENT, SABEM COM COMPREM?

IMG_0719Amb els alumnes del CFPM d’Activitats Comercials, els alumnes de 4T ESO d’economia i els alumnes de primer de Batxillerat, hem tingut la ponència de CONSUM CONSCIENT, SABEM COM COMPREM? amb el Sr. Albert Vinyals i Ros.  Dr. en Psicologia del Consumidor. Psicocreatiu i professor titular del Grau en Gestió d’Empreses en Comerç i Distribució d’ ESCODI/UB i de psicologia social a UAB. També Social media estrategist i disseny gràfic a Inmedia. En la ponència s’ha explicat des de l’àmbit de la psicologia, l’antropologia i les neurociències, les contradiccions que tenim en el nostre dia a dia com a consumidors, que ens porten a comprar coses que no necessitem però que tenen un valor simbòlic. A més, de mostrar exemples d’empreses tant internacionals com del nostre àmbit més proper. Un cop s’han explicat les teories, els alumnes han realitzat pràctiques dinàmiques i petits experiments. Aquesta ponència ha estat valorada molt positivament tan per l’alumnat, com pel professorat que hi ha assistit. Moltes gràcies Albert!!