Càritas ens envia la memòria del projecte “Apadrinar un avi”

22 alumnes de l’institut han participat en el projecte.

Des de Càritas i en la persona de la Sra. Montse Balaguer, ens han fet arribar la memòria del projecte “Apadrinar un avi”. “És una experiència molt enriquidora veure com joves i persones grans han compartit sentiments positius al llarg de tot el curs” ens diu. Els alumnes participants, començaven el mes de desembre passat fent un acompanyament a gent gran, feina que han continuat fins a l’acabament del curs. Fins i tot algun jove ha continuat anant a veure el seu “avi” o “àvia” encara que estigui de vacances. Molts han expressat també la voluntat de poder repetir l’experiència l’any vinent.”És fantàstic que els joves s’impliquin en projectes socials” diuen des de Càritas i afegeixen “estem molt contents amb tots els vostres alumnes que han participat en la primera edició d’apadrinar un avi de Càritas Baix Ter i us vull també donar les gràcies per facilitar-nos l’espai necessari per a poder contactar amb ells“.  Nosaltres també els volem donar les gràcies per organitzar el projecte i per haver pensat amb els nostres alumnes. Sembla que ja estan preparant una nova edició del projecte que irà destinat igualment a alumnes de 4t d’ESO. Us adjuntem a aquest article la memòria del projecte.

Memòria “Apadrinar un avi”