Atenció a la novetat sobre com fer la preinscripció a Batxillerat i Cicles Formatius: La identificació digital.

Quan s’obri el termini de preinscripció caldrà presentar les sol.licituds al registre electrònic de la Generalitat mitjançant un formulari electrònic disponible al web del Departament d’Educació. Per a poder utilitzar el formulari el tutor legal (o alumnat si és major d’edat) s’ha d’identificar amb el servei d’identificació IdCat Mòbil o altres certificats digitals (per exemple DNI electrònic).

Us adjuntem una pàgina on informen sobre la identificació digital per a la preinscripció a Batxillerat i a Cicles Formatius.

Informació sobre la identificació digital per a la preinscripció escolar al batxillerat i als cicles formatius d’FP.

Aquí teniu informació sobre la IdCat mòbil:

Què necessiteu per donar-vos d’alta per internet?

1. DNI: Document Nacional d’Identitat
  2. TSI: Targeta Sanitària Individual del CatSalut (Servei Català de la Salut)
  3. Telèfon mòbil