Ens visiten els alumnes del Collège Jean Moulin de Perpinyà

L’intercanvi ja ha fet dues trobades.

Aquesta segona ha estat el dijous 21 de maig de 2015 a Torroella de Montgrí i a l’Estartit. A les deu del matí arribaven els trenta-cinc estudiants del Collège Jean Moulin de Perpinyà, acompanyats de la seva directora Mme Christine Ancelot i els dos professors de llengua i cultura catalanes, M. Joan Mas i M. Terenci Vera, a més de tres professors del conservatori de Perpinyà amb qui fan un projecte al collège.

La jornada començava fent uns treballs en grup a la sala polivalent. Aquests grups estaven formats pels alumnes d’ambdós centres i es repartien l’estona parlant en català i en francès. Va haver-hi esmorzar, gimcana per Torroella per conèixer els llocs més emblemàtics de la vila, dinar de pic-nic als jardins John Lennon i a la tarda visita a l’Estartit amb una passejada fins el Molinet i carrer -Santa Anna per acabar-ho amb una estona de jocs a la platja. A les sis de la tarda es donava per acabada la visita, amb repartida de números de telèfons i adreces de correu electrònic.

Us afegim un àlbum amb fotografies de la trobada: Intercanvi del dia 21 de maig amb el collège Jean Moulin.

2015, maig 21,  Intercanvi Perpinyà - 23