Projecte Europeu Erasmus+ per aquest curs 2020 – 2021

Des d’aquest curs, Setembre del 2020 l’Institut Montgrí forma part dels projectes bianuals dins el Programa Erasmus + de la Unió Europea. L’Erasmus+ es centra en l’aprenentatge formal i informal més enllà de les fronteres de la UE amb una clara vocació d’internacionalització, obrint-se a tercers països amb l’objectiu de millorar les capacitats educatives i formadores de les persones (estudiants, professorat i altres professionals de l’educació). El procés de treball del projecte serà molt enriquidor tant per al professorat com per a l’alumnat, que es mostren oberts i motivats davant la possibilitat d’aplicar els seus coneixements i les seves habilitats a l’hora de plantejar i resoldre qüestions que els toquen de molt a prop. Per posar en context el nostre projecte dins el Programa Erasmus +, al llarg del seu desenvolupament, alumnes i professors compartiran les seves experiències en diverses ocasions (i sempre que sigui possible amb la nova situació de pandèmia!) amb els membres participants dels altres països. Els grups d’alumnes viatgers seran els encarregats de transmetre el que  es farà a les nostres aules i traslladar, a la resta d’alumnes, tot el que aprendran i compartiran durant els dies de les trobades. Us animem a totes i a tots a participar de manera activa en aquest nou projecte!!!!!  Coordinació de Projectes de mobilitat.