Ja tenim aquí les proves de competències bàsiques de 4t d’ESO

El dimarts 14 i dimecres 15 de febrer són les dues dates de les proves de competències bàsiques de 4t d’ESO en la seva edició 2017. Aquesta prova avalua les competències i coneixements bàsics que els alumnes han d’haver adquirit en competència comunicativa lingüística, en competència cientificotecnològica i en competència matemàtica. És una prova externa, ecore-competence333333laborada i organitzada pel Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu, té un caràcter informatiu, formatiu i orientador per a l’alumnat, les famílies i els centres, i vol ser una eina per impulsar la millora global del sistema educatiu català.

El calendari de les proves és:

• 14 de febrer: matemàtiques, llengua castellana i llengua catalana
  • 15 de febrer: llengua estrangera (anglès, francès i/o alemany), cientificotecnològica.

Llavors a partir del 18 d’abril de 2017, l’institut rebrà els informes i aquests es lliuraran a les famílies.

Us adjuntem dos enllaços amb informacions per a les famílies i els alumnes.