La Universitat de Vic premia a l’alumna Elisabet Pareta pel seu treball de recerca.

Ha fet un treball de recerca sobre la llet d’euga i les propietats i efectes en persones intolerants a la lactosa.

L’Elisabet Pareta Vilamitjana, alumna  del nostre institut  i que ja ha acabat el segon de batxillerat ha obtingut el primer premi ” ex aequo” de la Universitat de Vic pel seu treball de recerca: “La llet d’euga. Estudi de les propietats i dels efectes beneficiosos en les persones intolerants a la lactosa” tutoritzat per la Mònica Martín.

La Universitat de Vic organitza des de fa 17 anys aquests premis als millors treballs de recerca d’estudiants de batxillerat, així doncs són els més antics en el seu gènere i el seu creixement ha estat considerable al llarg dels anys. En la convocatòria d’enguany s’han rebut uns 300 treballs, d’entre els quals n’han guardonat una trentena.

El premi que ha obtingut l’Elisabet és el Quopiam, destinat a guardonar ls millors treballs en l’àmbit de les ciències exactes i experimentals.

La tarda dimarts 16 de juny a l’aula Magna de la universitat de Vic va tenir lloc l’entrega dels diplomes acreditatius.

002 E. Pareta001 E. Pareta
En aquest enllaç de la Universitat de VIc  hi podreu llegir un breu resum del seu treball i en adjunt hi trobareu el treball sencer.

Premis de Treballs de Recerca de batxillerat, Universitat de Vic