Informació de prevenció: Ens heu comunicat alguna família que s’han trobat polls i/o ous entre els cabells dels vostres fills / filles. Us adjuntem un enllaç de la pàgina web del Departament de Salut on trobareu consells per detectar-los i eliminar-los:

Polls: consells per detectar-los i eliminar-los

Un dia d’aventura.

El divendres 11 d’octubre els alumnes de 2n ESO vam anar d’excursió a Santa Caterina. Vam fer la sortida per coneixe’ns més. Per començar, a classe vam fer un eslògan sobre: respecte al medi ambient, reciclar, el comportament a classes, etc.… Llegeix més»

L’Ins Montgrí som centre col.laborador amb l’Escola Politècnica Superior de la UdG.

Aquesta setmana hem signat el conveni amb el Patronat de l’Escola Politècnica Superior de la UdG i ens hem convertit en centre col·laborador amb aquesta entitat. L’objectiu és treballar conjuntament en fomentar la tecnologia entre l’alumnat de secundària. Ens ofereixen xerrades, visites, assessorament… una iniciativa que valorem molt positivament i que esperem que facin servir els estudiants de l’Ins Montgrí.