L’ESPRINT

El dimecres 13 de desembre, a l’Institut Montgrí vam participar a l’Esprint, concurs matemàtic on participen instituts d’arreu de Catalunya. L’objectiu d’aquest concurs és treballar cooperativament per resoldre una sèrie de problemes matemàtics i de lògica en el menor temps possible. El guanyador és el… Llegeix més»

Vaga 16 de novembre

Benvolgudes famílies,
Per aquest dijous 16 de novembre hi ha convocada una vaga general estudiantil en motiu del conflicte a Palestina.
Us tornem a recordar alguns detalls importants al respecte:

1. L’alumnat de 1r i 2n d’ESO no té dret a fer vaga. Per tant, la seva… Llegeix més»

Inauguració del curs acadèmic 23-24

Aquest divendres 6 d’octubre a les 13:30 es celebrarà la conferència inaugural del curs acadèmic 23-24 dels alumnes de Batxillerat.
La conferència anirà a càrrec del Sr. Ferran Teixidor, ex professor de filosofia del nostre Institut.