TALLER DE BATUCADA

Els dies 13 i 16 de desembre es van fer uns tallers de batucada per a tot l’alumnat que fa música al centre, és a dir, per a tot l’alumnat de 1r i 3r d’ESO.
El taller va ser a càrrec del grup LA LITORAL, liderat per en Jordi Planet. Ha estat una bona introducció al món de la batucada, en paral·lel amb l’optativa de batucada que s’està fent a 2n d’ESO. Tant el taller com l’optativa han estat possibles gràcies a la col·laboració amb l’Ajuntament, ja que ens ha subvencionat el taller i, a través de l’Escola de Música L’Oriola, ens ha proporcionat un professor de batucada per a l’optativa.
Tant el taller com l’optativa han tingut una molt bona rebuda. Vam fer molta música que va sonar moooolt forta!