Programa Escola i Empresa. Formació d’Emprenedoria del Consell Comarcal

Dins del Programa Escola i Empresa, els alumnes d’Economia d’Empresa de 1r Batxillerat van rebre el 21 de novembre la visita de l’empresari Lluís Masvidal. Ens va apropar de manera pràctica al món empresarial parlant de les seves experiències com a fundador d’una empresa petita i innovadora, i de les característiques generals dels emprenedors.

El 5 de desembre els alumnes van participar en dues xerrades/ tallers oferts pel Consell Comarcal i impartits pel formador Sergi Esterli.  En el primer, sobre la generació d’idees per a projectes empresarials, van veure diferents exemples per després generar unes idees de negoci.  En el segon, sobre les xarxes socials, se’ls va donar unes advertències com a consumidors i van veure la importància com a imprescindible eina de màrqueting empresarial.

Aquí teniu vàries imatges de les xerrades.