Pengem les caixes niu

Avui divendres, amb els alumnes de l’optativa de 3r C hem penjat caixes niu. Aquestes caixes niu les van fer els alumnes d’aquest mateix nivell quan feien 1r d’ESO, en un projecte sobre els ocells del nostre entorn. L’any passat no es va poder acabar el projecte, tal com estava programat, per culpa del confinament. Finalment avui, amb l’ajuda de la brigada municipal, les hem col·locat a diversos arbres del Parc dels Germans Gabrielistes. Esperem que serveixin d’ajuda com a espais de cria per als ocells d’aquell espai (mallerenga carbonera, mallerenga blava, pardal, cuereta blanca, …).
Francina Turon