Pares i mares a l’institut!

Aquest mes de febrer, els alumnes de 1r i de 2n de batxillerat han gaudit de la visita d’un avi, dos pares i una mare del centre que han impartit diverses conferències sobre les seves carreres professionals.

L’Armando Calvo, l’Albert de Maya, en Ricard Romero i la Nicole Xavier els han parlat sobre els seus propis estudis, els llocs de treball que han ocupat i ocupen, les habilitats que han desenvolupat i, fins i tot, com la seva professió ha influït en la seva vida personal i familiar.

Cadascun d’ells ha aportat informació particular o específica de la seva carrera, però tots han coincidit en la importància d’uns punts concrets:

• l’esforç personal i la tenacitat
  • la formació continuada
  • la integració de coneixements de diferents àrees i etapes formatives
  • la importància de la formació en humanitats, també en perfils cientificotècnics o econòmics
  • la necessitat de l’empatia i l’assertivitat per a adquirir l’hàbit del treball en equip

Des de l’institut, agraïm profundament la col·laboració desinteressada de tots quatre, que han aportat a la nostra tasca docent la seva visió i han col·laborat en l’educació d’aquests alumnes i la reflexió que necessiten a l’hora de triar estudis. Animem també a d’altres famílies a col·laborar en aquestes conferències per poder oferir un ampli ventall de perfils professionals als vostres fills.

I és que és ben cert allò que es diu: per educar un sol infant, cal tota una tribu.