L’institut col·labora amb la marató de TV3

L’INS Esteve Albert vol fer-se ressò del projecte de l’Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt i la Biblioteca Municipal la Muntala, UN DONATIU, UN CONTE.
Aquesta iniciativa consisteix en regalar un conte o història de l’autor Jean de la Fontaine llegida en veu alta i en format mp3 a totes aquelles persones que facin una aportació econòmica per la Marató de TV3.
Hem volgut aportar el nostre granet de sorra i, amb alumnes de 1r de l’ESO, a l’hora de Pla Lector hem gravat algunes de les faules més famoses de l’escriptor francès.
Us deixem unes mostres d’aquestes col·laboracions solidàries per a què les escolteu, tot desitjant que us agradin.
Aquesta Marató toca a tothom.
Mari Fernández
Responsable de Pla Lector
INS Esteve Albert

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *