Juguem amb Tirant lo Blanc

Divendres 22 de novembre, els alumnes de 1r de Batxillerat van participar en un Scaperoom sobre la lectura prescriptiva de llengua catalana, Tirant lo Blanc.

Guiats per la directora del joc, van viatjar a l’Edat mitjana i es van convertir en cinc grups presoners que havien de fugir que havien de fugir de la masmorra on estaven tancats. Per fer-ho, calia que cada grup solucionés una sèrie d’enigmes relacionats amb la novel·la, però també es va fer necessària la col·laboració entre tots els grups per aconseguir, abans d’una hora, totes les claus que obrien el cadenat que els portaria a la llibertat.

Els alumnes, sota la pressió d’un cronòmetre que anava descomptant minuts de forma inexorable, van haver de córrer per complir els objectius, però finalment no va ser necessari que ningú anés a petar a la forca!