I CONCURS DE PUNTS DE LLIBRE – TREBALLS FINALISTES

Com ja us vam informar al primer trimestre, els alumnes de 1r i 2n d’ESO han participat en el I Concurs de Punts de Llibre per decidir quin serà el punt de llibre de la Biblioteca Escolar del nostre centre.
Els alumnes han fet molt bona feina…però sabem que no pot guanyar tothom.  Així que us deixem els punts de llibre que han estat preseleccionats com a finalistes i que competiran per pujar al pòdium a la Diada de Sant Jordi d’enguany, quan anunciarem els tres punts de llibre guanyadors.
Molta sort!
#bibliotecaescolar #concurs #puntsdellibre #manualitats #magradallegir #gustperlalectura #artistes #profesdevipquemolen
#alumnesexcellents #juntsconstruim
Mari Fernández