I Concurs de Punts de Llibre de l’Institut Esteve Albert

Els alumnes de primer cicle d’ESO participaran en el I Concurs de Punts de Llibre organitzat per la Biblioteca Escolar del nostre institut. Els professors de ViP de 1r i 2n d’ESO seran els encarregats d’explicar les bases de participació i supervisaran el procés de confecció dels punts de llibre des de les seves matèries.
El tema del concurs és la lectura per plaer, molt important per formar nous lectors i per assegurar el gaudi del llegir.  El Pla Lector de l’Institut Esteve Albert ofereix els seus alumnes mitja hora diària de lectura per plaer com a mesura per al foment i l’impuls del gust per la lectura així com per la millora de la competència lectora.
Adjuntem les bases de participació i el pòster promocional elaborats per a l’ocasió.

Us mantindrem informats!

Mari Fernández