Envàs on vas! I tu, què en fas?

Enguany, els alumnes de 1r d’ESO han desenvolupat una situació d’aprenentatge amb l’objectiu de plantejar a l’alumnat la problemàtica del canvi climàtic, del seu impacte en el planeta i, per tant, en la vida de les persones. Els alumnes han dut a terme un seguit d’activitats, a l’aula i fora de l’aula, totes elles vinculades amb el seu entorn més immediat. Us deixem un diari del projecte elaborat per un grup d’alumnes:

I, a continuació, una mostra dels vídeos de conscienciació, on els alumnes us conviden a salvar el nostre planeta:

Felicitats, nois i noies, per la feina feta!

Professorat i àrees implicades:

Equip impulsor del projecte de 1r d’ESO