Entra en funcionament el carnet lector del centre

A l’Intitut Esteve Albert estem molt compromesos amb el foment de l’hàbit lector dels nostres alumnes.  Per aquest motiu, hem elaborat un carnet lector per tal de motivar-los a llegir.  Aquest carnet els permetrà portar un registre dels llibres que llegeixen, valorar quant els ha agradat llegir-los i anotar aquelles cites preferides dels personatges principals.
Els carnets estaran disponibles per al seu ús a l’aula i l’alumne el demanarà cada cop que comenci o acabi una lectura.  El carnet els farà prendre consciència del que llegeixen al llarg del curs i els animarà a seguir llegint.  En acabar el curs escolar, el carnet lector podrà portar-se a casa i tant de bo esdevingui un motiu de conversa entre pares i fills al voltant de la lectura per plaer.
Esperem que us agradi!
Si voleu veure com és el carnet clica aquí
Mari Fernández
Responsable Pla Lector