EL DIA DE SANT JORDI, CONCURS DE XIFRES I LLETRES

Aquest any hem pogut recuperar el mític concurs de xifres i lletres de Sant Jordi. Els alumnes de 1r i de 2n d’ESO de l’institut Esteve Albert van competir divendres passat per saber qui s’enduria el premi d’una tarda de cinema.

Havien d’aconseguir crear paraules en català, castellà i anglès, a partir d’unes lletres donades, i d’arribar al número demanat fent diferents operacions amb els números que se’ls oferien.

Finalment, amb un punt més que el grup de 2n d’ESO A, els guanyadors van ser els alumnes de 1r d’ESO E, amb més de trenta punts.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *