CONCURS DE DIBUIX: EL PAPER DE LA DONA AVUI DIA

Amb la commemoració del dia de la dona que celebrem al centre el dia 6 de març, la Fundació Antoni Planells i l’institut Esteve Albert convoquen un concurs de dibuix adreçat als alumnes de l’ESO amb el tema: EL PAPER DE LA DONA. QUIN ÉS EL DIA A DIA DE LES DONES?
Els dibuixos s’hauran de lliurar abans del dia 2 de març als professors de visual i plàstica, Albert Iglesias i María Beltrán   o a la coordinadora de coeducació, Asunción Balmaseda.
Important: No és un article publicitari, sinó una il·lustració en format A4 O A3, horizontal o vertical.
1r, 2n i 3er premi: xec regal de 50 € de FNAC per a cada alumne
El resultat de les deliberacions del Jurat es farà públic el dia 6 de març en el lliurament dels premis que es celebrarà al gimnàs del centre.

Per conèixer les bases del concurs clickeu a la imatge.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *