Comunicat a totes les famílies. Feines per a l’alumnat

Benvolgudes famílies,
Us informem que ja hem  publicat, a la pàgina web del centre, les tasques que els vostres fills/es poden anar realitzant des de casa.
Cal tenir en compte que el treball que es du a terme habitualment a l’aula, amb  la interacció dels alumnes i el professorat, és difícilment substituïble per un treball equivalent a casa. Tot i així des del Departament d’Educació s’ha valorat  molt positivament la conveniència de la  realització d’aquestes tasques. Hem procurat que les activitats siguin variades i  significatives per l’aprenentatge.
Us recordem que davant de qualsevol dubte us podeu posar en contacte, mitjançant el correu electrònic, amb el  tutor/a personal de vostre fill/a o amb el professor/a de cadascuna de les matèries.

Gràcies per la vostra col·laboració