Acte de graduació de 2n de Batxillerat

El divendres 14 de juny es va celebrar l’acte de graduació i lliurament d’orles a tot l’alumnat de 2n de batxillerat. Aquest acte emotiu és la culminació d’una etapa que haurà marcat per sempre el nostre alumnat de l’institut. Es van fer diversos parlaments per part de la coordinadora de batxillerat Afra Soler, la directora de l’institut Mercè Balart i els alcaldes de Sant Vicenç i Caldes d’Estrac. Volem donar les gràcies a tots aquelles persones que han fet possible la bona sintonia que es va viure en aquest acte.