I tu, què fas? 2. De carnaval

Si encara no saps de què disfressar-te, en el programa d’aquesta setmana et portem moltes idees!

A més, aquesta setmana hem entrevistat a Glòria Pons, àvia de l’Aida Casassas (alumna de l’institut), per la seva implicació cosint disfresses en les rues de carnaval de Moià.

I no t’oblidis de participar al concurs! (A sota et recordem com!)

Escolta’ns i participa al concurs!! Tenim en joc un val de l’Abacus, que se l’emportarà la persona que tingui més respostes encertades!!

Com es juga? Les respostes d’aquesta segona pregunta s’han d’escriure com a comentaris d’aquesta entrada. Els vostres comentaris amb les respostes no es faran visibles fins al cap d’una setmana, així els concursants no podran copiar les respostes enviades. Quan es publiqui l’àudio del proper programa, les respostes enviades a aquesta segona pregunta es veuran i ja no es podran enviar més respostes a aquesta pregunta. No es podrà respondre més a aquesta pregunta, però sí que es poden seguir enviant respostes als propers programes!!! Per guanyar no cal haver respost totes les preguntes, perquè guanya qui tingui més respostes encertades!!! I no cal ser alumne de l’institut per participar al concurs! Animeu-vos!!!

I Tu, Què Fas?, el programa de ràdio de l’optativa de 3r d’ESO

radio@insmoianes.cat

img_20170215_100014_

img_20170215_102752_

logodefdefedef3

1. Àlex Garcia

M’ha agradat que parleu del carnaval sobre la festa, la data d’inici, el seu origen però sobretot donar idees sobre disfreses. La resposta a lapregunta és comparse.

2. roger pujol

El programa a estat molt interasant i divertit m’ha entretingut molt la resposta a la pregunta es comparse

3. I tu, què fas?

La resposta correcta és “comparsa”! Molt bé! Aquesta pregunta ja no es pot respondre, però podeu seguir fent-ho a les properes!