Instruccions

Participants

Pot participar-hi tot l’alumnat matriculat a l’institut, el professorat, els membres del PAS, i pares i mares de l’AMPA.

• Cal que les idees presentades siguin originals i inèdites.
  • Les propostes han d’incorporar obligatòriament el logotip de l´institut. Es pot descarregar des de la web del centre. http://agora.xtec.cat/iesmoianes/ a l’apartat MENÚ / SERVEIS DIGITALS / DOCUMENTS.
  • Les propostes s´han de presentar individualment o en equip. Cada persona o equip només pot presentar una obra.
  • L’obra ha presentar-se obligatòriament en format informàtic, a més de la reproducció en paper.
  • L’institut es reserva el dret en exclusiva del disseny guanyador.
  • L’institut pot fer els ajustaments al disseny guanyador que consideri necessaris.
  • La participació en el concurs implica l´acceptació d’aquestes bases.
Presentació de les propostes

Cada proposta anirà acompanyada de:

• Còpia impresa amb paper fotogràfic o similar, excepte els dissenys no realitzats amb tècniques digitals.
  • Un sobre amb el lema a l´exterior i dins una fitxa amb les dades personals de l’autor.
  • Els dissenys hauran de ser presentats tenint en compte les mides següents:
    • OPCIÓ 1 340 x 260 mm davant
      340 x 260 mm darrere
      340 x 21 mm llom (opcional)
    • OPCIÓ 2 541 x 340 mm imatge sencera (les dues cares + el llom)
  • Poden ser presentats de forma fragmentada però sempre respectant les mesures de cada part de la carpeta.
  • Els treballs realitzats amb programes de tractament d’imatges. (com Photoshop) s’hauran de presentar a mida real i 300 dpi (píxels x polzada).
  • Els treballs realitzats amb programes vectorials (Illustrator, etc.), s’hauran de presentar a mida real.
  • Els treballs realitzats amb tècniques no digitals com pintures, retoladors, llapis, etc, s’hauran de presentar en el format original a mida real.
Jurat

El jurat estarà format per membres de l´institut i professionals de l’àmbit del disseny. La proposta guanyadora es farà a partir dels criteris de selecció següents:

• Adequació als valors de l´institut ( La solidaritat, la cooperació, la sostenibilitat, el respecte a les persones…)
  • Qualitat del disseny gràfic aplicat al producte carpeta.
  • Capacitat per projectar la imatge de l´institut.

Membres del jurat :

Laura López directora de l´institut Moianès
Eva Salvador professora d’educació visual i plàstica
Ariadna Gombau alumna de l´institut de 2n de Batxillerat
Anna Vilaseca dissenyadora gràfica
Imma Capdevila membre de l’AMPA

A partir de les propostes seleccionades pel jurat (màxim 3), es realitzarà una votació oberta a l’alumnat del centre.

Termini i lloc de presentació

Presentació de propostes: del 24 d’abril al 4 de maig del 2018 a la secretaria de l’institut.

Selecció del jurat: del 7 al 10 de maig.

Període de votació alumnat: entre el 14 i el 17 de maig, ambdós inclosos.

Presentació de la proposta guanyadora: 18 de maig del 2018.

Les obres que no siguin premiades podran ser recollides a secretaria durant els 15 dies següents a partir del 21 de maig.

Premi

Al guanyador/a o equip guanyador se li atorgaran els següents premis :

• La reproducció del seu disseny en les carpetes que imprimirà l´institut i rebran els estudiants el curs 2018-19.
  • Un val de 100€ en material de l’ABACUS.