Vaga 29N

El passat 29 de novembre es va convocar una vaga de professorat per exigir una millor condició laboral, la reducció de la ràtio a les aules i l’increment de personal de suport a la docència per atendre la diversitat, entre d’altres.

Des del Sindicat d’Estudiants varen voler convertir aquesta vaga en una vaga general. És així com els alumnes de 3r, 4t, batxillerat i cicles vàrem participar en aquesta vaga.

Efectivament, l’única manera d’aconseguir les nostres reivindicacions és fent vaga per sortir als carrers, no per fer festa.

Els delegats de 3r varen acordar que farien alguna activitat per tal fet de manifestar-se. A les 9 del matí al davant de l’institut varen trobar-se els delegats juntament amb altres alumnes de 3r per ajudar a fer pancartes. Varen fer pancartes reivindicant que s’han de baixar les taxes universitàries, ja que són molt cares i no tothom es pot permetre aquesta gran inversió.

Marta Bernades (delegada de 3r d’ESO)