Sortida de 2n d’ESO al Guixot de 8

Dimecres passat, 17 d’octubre, els alumnes de 2n d’ESO van anar a Taradell a veure el Guixot de 8. En Joan Rovira va fundar el Guixot de 8 l’any 1991, és una nau on exposa les joguines que ha creat amb material que extreu de les deixalleries de la Mancomunitat la Plana.

Els nois de 2n van jugar molta estona amb les diferents joguines. També van intentar construir un joc amb objectes que els donaven allà (una aixeta, un ordinador, una pinta, una culata…) i després explicaven als companys com funcionava el joc que havien construït. Els alumnes van aprendre a crear nous objectes amb material reciclat i van passar-s’ho bé gràcies a la imaginació d’en Joan.

Aquesta sortida és l’inici del projecte cooperatiu Jocs i joguines. En aquest projecte, els alumnes de 2n construiran en grups un joc amb materials reciclats i l’entregaran a una entitat del Moianès (l’escola, l’acadèmia d’anglès, centres com els Avets, espais socials…).

Pol Vázquez i Kevin Campins (3r d’ESO)