Sorteig panera **anuari 2022**

Els companys i companyes de l’optativa de Revista han organitzat una panera per recollir diners per imprimir l’anuari de l’institut Moianès.

L’anuari és un projecte que van iniciar els alumnes el curs passat i que aquest any l’han volgut continuar. Els alumnes s’organitzen per fer fotos a tothom de l’institut, després editen les imatges i fan la maquetació de tot l’anuari. S’imprimeix i es lliura a tothom a final de curs.

Per assumir el cost de la impressió, van recollir productes dels comerços del territori i van preparar una panera. Després s’han venut números i s’ha fet el sorteig.

El número premiat ha sigut el 031 (enllaç al sorteig).

Felicitats al guanyador!