PROVES DELF

Durant el mes de novembre,  6 alumnes de francès del nostre Institut es van presentar a les proves que donen accés als Diplomes DELF (Diplôme d’études en langue française). Aquests exàmens del Ministeri d’Educació Francès són oficials i vàlids a tot el món. Permeten certificar les habilitats orals i escrites de l’estudiant, des d’un nivell bàsic fins a nivells més avançats. Els nostres alumnes s’han presentat als nivells A2 i B1.

Els resultats van arribar a mitjans de desembre i tots els alumnes han aprovat. Des d’aquí volem donar la nostra enhorabona a tots.

Maria Farràs

Clàudia Quirante