Participació a la final de la 4a Copa Cangur

Dimecres 2 de març l’equip de l’INS Moianès de la Copa cangur va participar a la fase final de la competició a Mataró, on hi havia els equips guanyadors de les fases territorials. Al Tecnocampus de Mataró es van reunir el bo i millor dels instituts de Catalunya. Després d’una hora de dura competició matemàtica i estratègica, i en un emocionant i incert final, el nostre equip va quedar en 8a posició, un resultat molt satisfactori si tenim en compte que han competit més de 100 instituts públics, privats i concertats, més de 200 equips i més de 1900 alumnes especialment seleccionats per les seves competències matemàtiques… Tot un mèrit, doncs!

L’institut vol mostrar la seva satisfacció pels resultats i la dedicació d’alumnat i professorat, tenint present que enguany era la nostra primera participació, i que l’experiència adquirida ens motivarà a continuar participant i qui sap si a obtenir millors resultats.

Enhorabona a totes i tots!