Millores a l’institut gràcies a l’AMPA

Com ja us hem anat informant, aquest any les famílies de l’AMPA hem rebut un bon premi de la Dooble, de “Loteries de Catalunya“.

Estem molt contentes perquè suposarà poder fer algunes millores a l’Institut i gaudir-ne cada un de nosaltres.

Després de les propostes del alumnat recollides per l’Institut, i la de els famílies, recollides per l’AMPA, s’ha anat elaborant un llistat durant el últim mes, el qual ha estat consensuat per tota la junta de l’AMPA i també amb la direcció del centre. S’ha decidit que no financiaríem res que no afavorís a la totalitat del alumnat, i tampoc que només afavorís a un grup/anualitat de manera puntual. També s’ha decidit que tot allò que es pot demanar en cessió a l’Ajuntament o Diputació no seria prioritari.

Així doncs, un cop fet tot aquest cribratge, s’ha començat a rebre materials nous:

– Material d’esports
– Material audiovisual pel centre
– Material de robòtica
-Taules amb bancs pel pati
– Material pel pla lector