I tu, què fas? 3. Estar amb animals

Aquesta setmana us proposem que passeu temps amb animals! I portem un convidat a qui li agraden, també!

Escoltan’s i participa al concurs! (A sota t’expliquem com!)

Tenim en joc un val de l’Abacus, que se l’emportarà la persona que tingui més respostes encertades!!

Com es juga? Les respostes d’aquesta tercera pregunta s’han d’escriure com a comentaris d’aquesta entrada. Els vostres comentaris amb les respostes no es faran visibles fins al cap d’una setmana, així els concursants no podran copiar les respostes enviades. Quan es publiqui l’àudio del proper programa, les respostes enviades a aquesta tercera pregunta es veuran i ja no es podran enviar més respostes a aquesta pregunta. No es podrà respondre més a aquesta pregunta, però sí que es poden seguir enviant respostes als propers programes!!! Per guanyar no cal haver respost totes les preguntes, perquè guanya qui tingui més respostes encertades!!! I no cal ser alumne de l’institut per participar al concurs! Animeu-vos!!!

I tu, què fas?, el programa de ràdio de l’optativa de 3r d’ESO

radio@insmoianes.cat

2017-02-18-photo-00000392

1. Àlex Garcia