Heu vist a la Pepa? 5 d’octubre pel Moianès

El passat 5 d’octubre, vam trobar la Pepa i vam compartir uns moments molt interessants amb ella. Gràcies Pepa.

Activitat realitzada:

⇒En cerca
Heu vist a la Pepa? És una dona encantadora.
Està al voltant de la setantena, és baixeta, delicada, amb pentinat ondulat de mitja melena i duu ulleres.
Si la trobeu no dubteu en donar-li una abraçada. Li encanten.

⇒Vista per última vegada
No ho sé però tot i que faci molt de temps que no la veus sempre et dona la sensació que va ser just ahir.

⇒Anem a la seva recerca
El dimarts 5 d’Octubre anirem a la seva cerca per diferents camins del Moianès. No pararem fins que la trobem i si no l’abracem, doncs som molts, com a mínim gaudirem de tot el que ens podrà explicar.

Aquesta activitat la realitzaran els alumnes CFGM d’atenció a persones amb dependència i els alumnes de l’aula oberta.