Final de curs 2016-2017 esportiu i calorós a l’Institut Moianès

21 juny 2017

S’acaba el curs escolar 2016-2017, i ho hem fet d’una manera esportiva, divertida i lúdica, amb un sol de justícia. Cada grup ha fet activitats diverses i diferents. Els de 1r d’ESO han acomiadat la Teresa Miras, que enguany es jubila, i, tot seguit, han passat el matí a la piscina refrescant-se. Els alumnes de 2n d’ESO han fet una sortida al Bosc vertical i han gaudit d’allò més. La resta d’alumnes s’han repartit entre el camp de futbol, el pavelló i les pistes de tennis de Moià i les instal·lacions del mateix institut, on han jugat partits de futbol, voleibol, bàsquet, bàdminton, futbol, frontó, pàdel, tennis i zumba. I finalment, els alumnes de 4t d’ESO han organitzat un dinar amb els professors per celebrar la fi de cicle.

Us deixem amb algunes fotografies de tot el que ha passat en aquesta jornada. Molt bon estiu a tothom i a gaudir de les vacances!!